Perfekcyjna BEEMKA!? Możesz ją mieć już za 20 TYSIĘCY złotych!

BMW serii 1 e87, to wciąż świeżo wyglądający kompakt, który praktycznie nie ma równych w swojej klasie w kwestii prowadzenia czy nawet wykończenia wnętrza. Podpowiadamy czy i jaką wersję wybrać!

Jedyny kompakt z napędem na tył nadal ma wiele do zaoferowania. Prestiżowe logo na masce, precyzję montażu i perfekcyjne prowadzenie.
Pod względem technicznym samochód pozostał blisko spokrewniony z większą „trójką”. W obu modelach znajdziemy identyczne jednostki napędowe, elementy zawieszeń oraz układów hamulcowych. Unifikacja podzespołów i wynikający z niej dostęp do wysokiej klasy zamienników oraz używanych części ułatwia ograniczenie kosztów utrzymania BMW serii 1.


bmw, beemka, BMW serii 1 e87
Jakie wersje silnikowe warto wybrać? Moto SuperPress poleca:

Silnik 2.0/150 KM. Dwulitrowa benzyna (montowany w latach 2004-07) w serii 1 ma klasyczną konstrukcję (np. brak wtrysku bezpośredniego), jest dynamiczna i trwała (nawet po większych przebiegach). Natomiast silnik 2.0/170KM Polecamy osobom szukającym jedynkę po liftingu (2007 r.). Owszem, silnik ten miewa problemy z cewkami i nagarem odkładającym się na zaworach, ale to konstrukcja zapewnia bardzo dobre osiągi (mniej niż 8 sekund do setki), i nie pali zbyt dużo.Motor 3.0 R6/265 KM jest bardzo mocny oraz trwały, ma natomiast zdecydowanie większy apetyt na paliwo.
Odradzamy:

1.6/116 KM.

BMW serii 1 pierwszej generacji to wciąż nieprzeciętny design, może nie tak zjawiskowy jak Alfa Romeo, znakomite prowadzenie, sportowe emocje, zazwyczaj dobre wyposażenie i wysoka trwałość. Należy uważać na przesadnie niskie ceny – kupno „zajechanego” egzemplarza oznacza spore wydatki. Rozsądną kwotą będzie wydatek 20-25 tysięcy złotych. Polecamy szczególnie wersje z M-pakietem zewnętrznym – pięknie prezentują się z 17-18 calowymi felgami. To auto wciąż zwraca uwagę mimo swojego wieku.

 

/własne/AutoŚwiat/Autocentrum/Autofakty/

zdjęcia : autocentrum,archiwum allegro,